صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال - An Overview

Wiki Article

سلام خسته نباشید میخاستم بدونم من ارز خریداری شده دارم و میخام برم صرافی تبدیلش کنم میتونین یکم راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم؟!

برای ثبت نام در صرافی های معتبر ایرانی معمولا نیاز به انجام احراز هویت می باشد.

درواقع همین سودهای نجومی بسیاری را به این بازار کشانده است، کسانی که تصور می‌کنند بدون دانش و فقط با انجام معاملات می‌توان سودهای هنگفت کسب کرد.

مثلاً اگر با آی‌پی کشور هلند در بایننس ثبت‌نام کردید، همیشه با آی‌پی‌ هلند به صرافی وارد شوید و از تغییر مداوم کشور اجتناب کنید.

کارمزد صرافی بایننس در سطوح مختلف کاربری متفاوت است. به‌عنوان مثال، افرادی که حجم معاملات ماهانه‌شان به زیر ۵۰ بیت کوین می‌رسد، برای هر معامله ۰.۱ درصد از مبلغ معامله را پرداخت می‌کنند.

هر صرافی معمولا یک سری ارز دیجیتال را لیست می‌کند که البته ممکن است در طول زمان ارزهای بیشتری را نیز لیست کند، لیست کردن ارز دیجیتال در صرافی به این معناست که آن صرافی ارز دیجیتال مورد نظر را دارد.

ثبت نام و احراز هویت در تمام صرافی‌های ایرانی تقریبا یکسان است.

برای اطمینان بیشتر یادگیری خرید و فروش ارز دیجیتال از تعهد و کیفیت کار یک صرافی، پرس‌وجو بهترین راه است. گروه‌های تلگرامی یا بخش پرسش و پاسخ سایت ارزدیجیتال (استک) یکی از بهترین جاهایی هستند که می‌توانید در آنها از اعتبار یک صرافی مطمئن شوید.

تاریخچه معاملات به‌صورت لحظه‌ای در این بخش نمایش داده می‌شود.

۳.۲.۴ رمز ارز خریداری شده را می‌ توان در صرافی نگه‌ داری کرد؟

انتخاب کیف پول، پیدا کردن صرافی معتبر، ثبت نام و احراز هویت در صرافی، شارژ حساب در صرافی و خرید ارز دیجیتال.

به‌دلیل تحریم‌ها و خطر بلوکه‌شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی، بهتر است که از روش دوم یعنی نرم‌افزار تأیید گوگل استفاده شود تا نیاز به واردکردن شماره ایران نباشد.

۱۰ سوءتفاهم درباره سرمایه‌گذاری و ترید در بازار ارزهای دیجیتال

۴.۲/۵ (۲۴۵ امتیاز) ترتیبی که برای خواندن مقالات" خرید و فروش ارز دیجیتال "به شما پیشنهاد می‌کنیم:

Report this wiki page